هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۲ مرداد ۱۰, پنجشنبه

حسن روحانی: این انتخابات، بیعت مجدد رأی دهندگان با آرمان های بلند امام راحل بود!


حسن روحانی در یکی از سخنرانی های خود در محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت که به سبک مراسم روضه خوانی برگزار شد (و گریه حضار را گرفتند) به نکات جالبی اشاره کردند. ایشان یکی از دلایل پیروزی نیروی هوایی در جنگ با عراق را گذاردن نامهای کوثر ۱، ۲، ...   بر روی موشک های هاگ و سیستم های آمریکایی پدافند ارتش (از دقیقه ۲۴) وهمچنین وصل شدن به اهل بیت عصمت و طهارت و توجهات ولی عصر عنوان کردند.

ایشان همچنین تاکید کردند که شرکت اکثریتی مردم در انتخابات ریاست جمهوری اخیر، نشان دهنده بیعت مجدد ملت با آرمان های امام راحل و انقلاب و ... بوده است (از دقیقه ۲۸).

در ادامه ایشان در حالی که لبخندی بر لبان داشتند، تاکید کردند که: "کشور مفلوک صهیونیستها که هستند که ما را تهدید کنند؟!" (از دقیقه ۳۳).



۳ نظر:

  1. سلام، به وبلاگم سر بزن، یه مطلب درباره ی روز قدس دارم که مدتیه و فردا صبح حذف میشه یعنی فقط برای امروزه دوست دارم نظرتو دربارش بدونم

    پاسخحذف
  2. آنقدر سر نزدی تا مطلبو حذف کردم!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در مورد این که در خیابان آهنگ می زدند و تکان می دادند در روز قدس منظور شما بود؟

      حذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!